Funcionament Setmana Blanca – 24 al 28 de Gener

Benvolgudes famílies i alumnes,

La setmana vinent tindrà lloc la setmana blanca. Us adjuntem documents amb totes les instruccions i una infografia amb un resum d’aquella informació més rellevant de cadascuna de les tres activitats proposades (esports de neu a Masella / tallers i activitats esportives al centre i al poliesportiu / tasques del Google Classroom per realitzar a l’institut). Si us plau, llegiu-los atentament i, si teniu cap dubte, envieu un correu electrònic al tutor o tutora abans del cap de setmana.

Cal tenir en compte que ens trobem en un moment Covid complicat. Per això, us demanem que:

• Respecteu les mesures de protecció en tot moment (distància, mascareta i rentat de mans).
  • Porteu una mascareta posada i una de recanvi.
  • No vingueu si no us trobeu bé.
  • Respecteu les assignacions de seients al bus, grups de taller, grups d’activitats esportives, etc. i no feu cap canvi.
  • Sigueu puntuals i respectuosos amb les instruccions, les normes, els espais i el material.

D’altra banda, us preguem que esteu pendents del correu electrònic i de les comunicacions que us puguin arribar sobre els casos positius que estan sorgint en els diferents grups estables, així com que seguiu les instruccions i les recomanacions que rebeu.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i desitgem que puguem gaudir molt d’aquesta setmana!!

Equip directiu

INS Pere Borrell

Puigcerdà, 19 de gener de 2022

AQUÍ, Accediu a la carpeta amb tota la documentació en PDF – Documents PDF

Documents d’informació:

INSTITUT TASQUES GOOGLE CLASSROOM  – Infografia Setmana Blanca – info alumnes i famílies 2022

NEU MASELLA Infografia Setmana Blanca – Infografia alumnes i famílies 2022

POLIESPORTIU I TALLERS Infografia Setmana Blanca – Infografia alumnes i famílies 2022

Documents d’autoritzacions:

AUTORITZACIÓ SETMANA BLANCA – Cicles i Batxillerat – No transport puntual: metge, motius personals…etc…

AUTORITZACIÓ SETMANA BLANCA ESO –  Perquè aquesta persona recolli el meu fill/a i no torni amb el bus.

RECOLLIDA ALUMNAT – Full signatura adult.

RENÚNCIA TRANSPORT MASELLA tota la setmana.