CONVOCATÒRIA BECA GENERAL POSTOBLIGATORIS 22-23 · AMPLIACIÓ DEL TERMINI fins el 16 de maig !!!

Beques i ajuts per alumnat de batxillerat, cicles formatius i PFI

Període de presentació :

del 30 de març al 12 de maig de 2022 (inclòs)

AMPLIACIÓ DEL TERMINI fins el 16 de maig !!! -> Informació aquí

La sol·licitud es complimentarà mitjançant el formulari accessible per via telemàtica a través de la web www.becaseducacion.gob.es

• No s’ha d’aportar documentació, doncs les unitats encarregades de la tramitació consultaran i obtindran de l’administració corresponent totes les dades necessàries per verificar que reuneix els requisits generals, acadèmics i econòmics requerits. Només en determinats supòsits molt específics s’haurà d’aportar la documentació concreta que se li especificarà en el formulari.
  • Qui al·legui independència familiar i econòmica haurà de justificar que compte amb mitjans econòmics propis suficients que permetin aquesta independència així com la titularitat o lloguer del seu domicili habitual.
  • Qui demani l’ajuda de residència ho haurà de justificar amb la còpia de contracte de lloguer del pis vigent del curs 2022-2023.
  • En qualsevol moment, la unitat encarregada de la tramitació de les beques podrà requerir la presentació de documentació justificativa relacionada amb la sol·licitud de beca.
  • Només es podrà presentar la sol·licitud durant aquest període, encara que l’alumne/a no sàpiga què estudiarà o fins i tot encara no sàpiga si estudiarà o no.

Més informació a la pàgina web del Departament d’educació