Llista Provisional ESO – Preinscripció curs 24/25 – ESO

Benvolgudes famílies,

Informació amb relació a la preinscripció curs 24/25.

• Quan i com fer la sol·licitud: del 8 al 20 de març de 2024. S’ha d’adjuntar la documentació d’identificació i/o de criteris que correspongui. És obligatori fer constar, a la sol·licitud, el número identificador de l’alumne/a (RALC) si s’ha estat escolaritzat a Catalunya a partir del curs 2015-2016.
    • Suport electrònic format recomanat! ENLLAÇ (Accés amb IDcat/Certificat Digital/Gicar i aquí també podeu cercar el RALC) Una vegada entreu a l’anterior enllaç podreu saber el número RALC clicant l’opció “cerca l’identificador de l’alumne”. El número RALC també ho pot facilitar l’escola de procedència de l’alumne/a.
    • Suport informàtic – ENLLAÇ (Disponible del 8 al 20 de març)

Si necessiteu ajuda en el procès de preinscripció també podeu passar per la secretaria administrativa de l’Institut Pere Borrell en horari de matí (de 8.30 a 14.00 h) i horari de tarda de dilluns a dijous (de 15.00 a 17.00 h) o bé trucar al 972 88 46 42 o enviar un correu electrònic a administracio@inspereborrell.cat.

Informació complementària:

• Oferta inicial de places escolars:

Oferta inicial de places ESO –> Llista Provisional PDF – ESO

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions 25/04/2024

Document PDF –> Llista resoltes ESO 25/04/2024

• Criteris admissió alumnat. ENLLAÇ
  • Infografia preinscripció curs 24/25. Adjunt pdf.