MATRÍCULA ESO ALUMNAT NOVA INCORPORACIÓ CURS 23-24

INSTRUCCIONS DE MATRÍCULA PER A L’ALUMNAT D’ESO DE NOVA INCORPORACIÓ PREINSCRIT A L’INSTITUT PER AL CURS 2023-2024
PERÍODE DE MATRÍCULA:   DEL 20 AL 28 DE JUNY
DATA REUNIÓ INFORMATIVA EQUIP DOCENT 1r ESO (28 DE JUNY) A les 19:00 h)

Quina documentació he de lliurar?

1. DNI/NIE/PASSAPORT alumne/a

2. Targeta sanitària

3. DNI/NIE/PASSAPORT Mare/pare/tutor/a de l’alumne

4. Llibre de família

5. Carnet de vacunes

6. Full d’autoritzacions: comunicació interna de dades personals; participació en sortides; ús de serveis i recursos digitals de Internet a l’aula; i ús d’imatge, publicació de dades de caràcter personal i de material que s’elabori.

1. Autorització menors de 14 anys.

2. Autorització majors de 14 anys. (per normativa, l’alumnat major de 14 anys pot signar l’apartat d’ús d’imatge, publicació de dades de caràcter personal i de material que s’elabori però els altres apartats els ha de signar la família).

7. Sol·licitud el servei de transport escolar, per a l’alumnat que en necessiti (les sol·licituds de transport escolar es poden tramitar a partir del 5 de juny a la pàgina web del Consell Comarcal de la Cerdanya, www.cerdanya.cat).

8. Sol·licitud de taquilla (opcional). Podeu trobar el codi de barres a la pàgina web o podeu passar a recollir-lo per administració.

9. Justificant de pagament de la quota de l’AMPA, si escau (podeu trobar el codi de barres a la pàgina web o podeu passar a recollir lo per administració). El justificant de pagament de la quota de l’AMPA l’haureu d’enviar a ampapereborrell@gmail.com o portar presencialment al centre.

10. Sol·licitud RELIGIÓ/ ALTERNATIVA

11. Full optatives 1r ESO , 2n ESO, 3r ESO i 4t ESO

12.  Formulari de salut ENLLAÇ (Online)

Com he de lliurar la documentació?

Dues opcions:

• Presencialment a la secretaria de l’Institut Pere Borrell o bé,

• Escanejada al correu: administracio@inspereborrell.cat, indicant nom i cognoms de l’alumne/a.

2. APORTACIÓ CURS 23/24: (Presentar abans del 30 de setembre)

Quina documentació he de lliurar?

1. Justificant de pagament de l’aportació d’inici de curs.

(1r ESO –  2n ESO –  3r ESO4t ESO)

Com he de lliurar la documentació?

Dues opcions:

• Presencialment a la secretaria de l’Institut Pere Borrell o bé,

• Escanejada al correu: administracio@inspereborrell.cat, indicant nom i cognoms de l’alumne.