Concurs de logotip del projecte CETE+: Consorci Europeu per a la Transformació Educativa

L’Equip Impulsor del Consorci Europeu per a la Transformació Educativa (CETE+) convoca un concurs per seleccionar el logotip que representarà el consorci durant els propers 7 anys. L’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre està cridat a participar-hi des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica.
El CETE+ és un consorci format per 88 centres, estructurat en 14 microconsorcis i coordinat pel Departament d’Educació. Els 88 centres, entre els quals hi ha l’INS Pere Borrell, formen part d’un sol projecte d’innovació Erasmus+ amb objectius comuns que conformen l’ànima del projecte:

• Aprenentatge col·laboratiu
  • Millora de les competències digitals
  • Cooperació amb centres educatius europeus
  • Respecte a la diversitat lingüística, millora de l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües i de les habilitats interculturals
  • Desenvolupament sostenible
  • Transformació educativa
El logotip finalista del nostre centre s’escollirà mitjançant una votació oberta a tota la comunitat educativa durant la primera quinzena de febrer. Podeu consultar les bases del concurs en el PDF adjunt. –> Descarregar el Document PDF