MATRÍCULA PER A L’ALUMNAT NOU DE BATXILLETAT – CURS 23-24

PER A L’ALUMNAT NOU DE BATXILLERAT

PERÍODE DE MATRÍCULA: DEL 22 DE JUNY AL 3 DE JULIOL

1. DOCUMENTACIÓ GENERAL

Quina documentació he de lliurar?

1. Documentació acreditativa dels requisits d’accés: reguard del títol de la ESO i certificat de qualificacions finals de 4t ESO. En el cas d’accés per homologació el volant provisional d’homologació acompanyat de la declaració responsable.

2. Fotocòpia del DNI de l’alumne, DNI tutor/a, mare o pare, targeta sanitària i llibre de família.

3. Autorització majors de 14 anys. (per normativa, l’alumnat major de 14 anys pot signar l’apartat d’ús d’imatge, publicació de dades de caràcter personal i de material que s’elabori però els altres apartats els ha de signar la família)

4. Sol·licitud el servei de transport escolar, per a l’alumnat que en necessiti (les sol·licituds de transport escolar es poden tramitar a la pàgina web del Consell Comarcal de la Cerdanya, www.cerdanya.cat).

5. Sol·licitud de taquilla (opcional). Podeu trobar el codi de barres a la pàgina web o podeu passar a recollir-lo per administració.

6. Justificant de pagament de la quota de l’AMPA, si escau .El justificant de pagament de la quota de l’AMPA s’ha d’enviar a ampapereborrell@gmail.com o portar presencialment al centre.

7. Formulari de salut ENLLAÇ (Online)

Com he de lliurar la documentació?

Dues opcions:

• Presencialment a la secretaria de l’Institut Pere Borrell o bé,

• Escanejada al correu: administracio@inspereborrell.cat, indicant nom i cognoms de l’alumne/a.

2. APORTACIÓ CURS 23/24: (Presentar abans del 30 de setembre)

Quina documentació he de lliurar?

1. Justificant de pagament de l’aportació d’inici de curs.

Com he de lliurar la documentació?

Dues opcions:

• Presencialment a la secretaria de l’Institut Pere Borrell o bé,

• Escanejada al correu: administracio@inspereborrell.cat, indicant nom i cognoms de l’alumne.