BATXIBAC – Proves externes – INS Pere Borrell

Els alumnes de 2n de Batxillerat que estan estudiant en el marc del programa Batxibac han dut a terme la prova externa per obtenir la doble titulació de Batxillerat i Baccalauréat. Els exàmens van tenir lloc els dies 5 i 6 de maig a l´EOI de Manresa.  En general, els alumnes van sortir confiats i satisfets de les proves després de dedicar dos anys a perfeccionar i conèixer en profunditat la llengua i cultura francesa.… Llegeix més»

JORNADA INVESJOVE

Demà tenim tres alumnes (Maria Planella, Aran Vázquez i Anna Fernández) que participen en l’Invesjove amb altres alumnes d’altres centres de l’Alt Pirineu i Aran. Elles exposaran el seu treball de recerca en uns 15 minuts. Tot es farà en format virtual. Us adjuntem més info a les següents infografies:… Llegeix més»

Guia MASCARETES

Quina mascareta hauria de posar-me?https://www.lamoncloa.gob.es/serviciosdeprensa/notasprensa/consumo/Documents/2020/030520%20GUÍA%20COMPRA%20MASCARILLAS.pdfRecorda que cal que, com a mínim, sigui una “mascareta higiènica” que compleixi amb la normativa UNE. El Ministeri de Consum n’ha publicat una guia.… Llegeix més»

Bon estiu i fins a setembre!

Com sabeu tanquem l’institut fins al 24 d’agost. Tornarem a estar operatius el 25 i ens retrobarem amb el professorat el dia 1 de setembre a les 9h i amb l’alumnat el dia 14.Els nous professors destinats al centre podeu escriure’ns un correu al: b7005741@xtec.cat
Desitgem que el nou curs 20-21, malgrat que probablement resultarà forç atípic, estigui ple d’aprenentages, creixements i bones experiències.Molt bones vacances a tothom!… Llegeix més»