ALUMNES GUANYADORS SORTEIG ENTRADES BARÇA

Ens complau informar dels alumnes guanyadors del concurs:
Bernat Vila Carnicero, Jorge Luis Rivas Peñas, Karla Naomy Matamoros Portillo, Pol Marginet Respecte, Arnau Aguilera Ortega, Maicol Andres Medina Quiza, Raul Gonzalez Nuñez, Gerard Martinez Montane, Joan Bertran Domenjó i Sandra Tor Casellas
Felicitats i moltes gràcies a tots els participants… Llegeix més»

Consell escolar

Us informem de les candidatures escollides al Consell Escolar del sector alumnat i de pares/mares:
Membres escollits com a representants de l’alumnat al consell escolar són:
Pol Quintana Rubio
Joel Ruiz Conde
Membres escollits com a representants dels pares i mares al consell escolar són:
Susana Porta Heredia
Marta Rodriguez Expósito… Llegeix més»

CURSA SOLIDÀRIA

El passat divendres 26 d’Octubre, i per primer cop, l’institut va participar a la Cursa Solidària contra la Leucèmia infantil organitzada per l’ONG “Unoentrecienmil” dins el marc de la iniciativa ‘La Vuelta al cole’. … Llegeix més»

ACTIVITATS ESPORTIVES EXTRAESCOLARS 2018-19

Ja no tens excusa! Mou-te!
Oferta d’activitats esportives extraescolars a l’institut: Dilluns: COREOGRAFIA (tot tipus de ball amb suport musical) BTT (coneix la Cerdanya sobre dues rodes). BÁDMINTON, Dimarts: EN FORMA! (activitats esportives variades per estar en forma). Dimecres: ESPORTS SOBRE RODES (patins, skate, patinet.. propis!) INICI la setmana del 8 d’octubre.… Llegeix més»

Telèfon INSTITUT

Des d’aquest octubre de 2018 l’únic telèfon de contacte amb el centre serà l’oficial 972 88 46 42 deixant possibles telèfons de contacte més antics que encara funcionaven obsolets.

Moltes gràcies.… Llegeix més»

Alumnes transport canvi parada BELLVER

El pròxim dilluns 1 i dimarts 2 d’octubre per obres a l’avinguda Pere Sicart de Bellver de Cerdanya la carretera de dins el poble restarà tancada els dos dies. Per tant les parades d’autobús estaran ubicades prop del camp de futbol, mireu fulls oficials adjunts.… Llegeix més»

ACLARIMENTS VAGUES D’ESTUDIANTS

Davant la vaga convocada pels sindicats d’estudiants per al dia 1 d’octubre del 2018, des de l’INSTITUT volem aclarir que quan hi ha vaga d’estudiants el centre i els professors segueixen fent classe amb normalitat. Si hi ha alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, Batx, CF, PIP i UEC que fan vaga, són els mateixos alumnes i les famílies que es responsabilitzen d’exercir aquest dret a vaga. Si alguna família vol informació s’ha de dirigir als qui convoquen les vagues i comunicar si cal la falta d’assistència al centre, cal tenir en compte que per a ser justificació oficial s’han d’inscriure a la petició de vaga seguint el protocol del nostre centre.

Adjuntem l’esmentat protocol:… Llegeix més»

Diversos AMPA

Us informem que a partir del dilluns 24 de SETEMBRE NO tindrem oberta la secretaria de l’AMPA (esperem poder tornar a donar aquest servei en les properes setmanes).

Pel que fa als pagament dels llibres de reciclatge venuts, en els propers dies us informarem dels dies i horaris en els que podreu venir a cobrar-los, o en el cas que no s’hagin venut, a recuperar-los.

Pel que fa a tots aquells/es que encara no heu vingut a buscar la clau de la taquilla també aprofitarem aquests mateixos dies per entregar-vos la clau.

Aviat us farem arribar més informació.

Disculpeu les molèsties i gràcies.… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs amb les famílies 2018-19

Les classes han començat el dia 12 de setembre de 2018 per a l’ESO i el 14 de setembre per als Batxillerats i CFGM (de 8:35h – 15:00h l’horari de matí i de 15:05h – 21:15h l’horari de tarda)
Reunions d’inici de curs amb les famílies dels alumnes a la sala d’actes del centre:
1rESO: Dijous 20 de setembre a les 19:00h
3r ESO: Dimarts 25 de setembre a les 18:00h
2n ESO: Dijous 27 de setembre a les 18:00h
CFGM: Dijous 27 de setembre a les 19:00h
Batxillerats: Dimecres 3 d’octubre a les 19:00h
4t ESO: Dilluns 8 d’octubre a les 19:00h… Llegeix més»

III PREMI BDP SOFTWARE DE TECNOLOGIA

Volem felicitar la nostra alumna Paula Garzolio Alonso per ser la guanyadora del III Premi BDP Software de Tecnologia amb el seu treball de recerca de segon de batxillerat: “Les cases domòtiques a la Cerdanya”.
La Paula ha aconseguit un total de 33,5 punts amb aquest… Llegeix més»