CONCURS FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Des de l’Institut Pere Borrell us convidem a participar al Concurs de Fotografia Matemàtica 2021.Es tracta de realitzar una foto original i assignar-li un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i creativitat. … Llegeix més»

JORNADA INVESJOVE

Demà tenim tres alumnes (Maria Planella, Aran Vázquez i Anna Fernández) que participen en l’Invesjove amb altres alumnes d’altres centres de l’Alt Pirineu i Aran. Elles exposaran el seu treball de recerca en uns 15 minuts. Tot es farà en format virtual. Us adjuntem més info a les següents infografies:… Llegeix més»

PORTES OBERTES (ESO, Batxillerat i CFGM)

Aquest any estem preparant diferents formats per informar a les famílies explicant què considerem important i cap a on volem caminar:

• Vídeos presentació explicant de forma resumida el nostre projecte educatiu a partir de l’1 de març a la nostra web.

Setmana Blanca (Del 22 al 26 de març)

Activem les diferents accions a realitzar per la setmana blanca d’aquest curs 20-21.
Primer que res, reiterar que s’ha planificat extremant les mesures contra la pandèmia i amb la intenció que l’alumnat pugui viure el curs intentant gaudir d’una certa normalitat i en la mesura que… Llegeix més»

Guia MASCARETES

Quina mascareta hauria de posar-me?https://www.lamoncloa.gob.es/serviciosdeprensa/notasprensa/consumo/Documents/2020/030520%20GUÍA%20COMPRA%20MASCARILLAS.pdfRecorda que cal que, com a mínim, sigui una “mascareta higiènica” que compleixi amb la normativa UNE. El Ministeri de Consum n’ha publicat una guia.… Llegeix més»

Mesures Organitzatives i Higièniques COVID’19

Adjuntem les mesures organtizatives i higièniques COVID’19 pel nostre centre:MESURES ORGANITZATIVES I HIGIÈNIQUES COVID19I les declaracions de responsabilitat COVID per a Majors i per a Menors d’edatDeclaració responsable COVID majors Declaració responsable COVID menorsDeclaració responsable COVID majors… Llegeix més»

Bon estiu i fins a setembre!

Com sabeu tanquem l’institut fins al 24 d’agost. Tornarem a estar operatius el 25 i ens retrobarem amb el professorat el dia 1 de setembre a les 9h i amb l’alumnat el dia 14.Els nous professors destinats al centre podeu escriure’ns un correu al: b7005741@xtec.cat
Desitgem que el nou curs 20-21, malgrat que probablement resultarà forç atípic, estigui ple d’aprenentages, creixements i bones experiències.Molt bones vacances a tothom!… Llegeix més»

SETMANA BLANCA (de l’1 al 5 de febrer de 2021)

L’INS Pere Borrell organitza, com cada any, una setmana d’activitats per tal de fomentar una bona convivència, l’esport i la cultura de la nostra comarca, La Cerdanya.
Enguany, l’organització d’aquesta setmana d’activitats (que es durà a terme si la situació pandèmica ho permet), s’ha fet de… Llegeix més»