Instruccions SETMANA BLANCA

Ja s’acosta la setmana BLANCA! la setmana del 27 al 31 de gener de 2020 l’INS Pere Borrell organitza la setmana blanca, com cada any, una setmana d’activitats per tal de fomentar una bona convivència. Aquestes estaran centrades principalment en la pràctica esportiva on els… Llegeix més»

PROJECTE “L’ESPORT A LA CERDANYA”

Al llarg d’aquesta setmana l’alumnat de 1r d’ESO farà un projecte cooperatiu entorn de l’esport a la Cerdanya. Cada grup, amb quatre integrants, haurà d’escollir un esport, estudiar-ne el reglament, la història, les competicions, etc. i fer-ne un treball i una exposició oral que es presentaran el proper divendres 20 de desembre. Des de l’equip docent de 1r volem expressar que aquest projecte no és només l’ocasió per aprendre sobre l’esport a la nostra comarca i com fer un treball sinó que és una oportunitat per millorar el treball en grup i les relacions entre companys: gestionar discussions, argumentar, arribar a acords, programar-se uns objectius, organitzar-se. … Llegeix més»

MOVE TO EXPRESS 2019

Benvolgudes famílies,Dins el marc del projecte de centre l’Institut Pere Borrell ha promogut la realització d’un projecte d’innovació pedagògica: el projecte de dansa comunitària “Move to express: Estel·lar”.L’objectiu és que, amb aquest projecte, els alumnes de 3r d’ESO:➢ treballin la coordinació, la força, el ritme, la musicalitat i l’expressió corporal.➢ millorin la creativitat, improvisació, motivació, esforç i aprenguin a transmetre emocions amb el moviment.➢ reflexionin, millorin l’autoestima, es trenquin els rols socials i treballin la responsabilitat i la cohesió del grup.… Llegeix més»

HORARI DIVENDRES 20 DESEMBRE

Benvolgudes famílies,Us informem que l’horari del divendres 20 de desembre, darrer dia lectiu del trimestre, es veurà modificat de la següent manera:- Les classes i activitats dels estudis d’ESO, Batxillerat i Cicle Formatiu de Grau Mitjà de torn de matí finalitzaran a les 13.05 h.- Les classes i activitats dels estudis de Cicles Formatius de Grau Mitjà de torn de tarda finalitzaran a les 19:35 h.El servei de transport de Cerdanya és coneixedor de la modificació de l’horari de divendres i avançarà la tornada del transport escolar dues hores per tal d’adaptar-lo a l’hora de finalització de les activitats lectives.… Llegeix més»

ACLARIMENTS VAGUES D’ESTUDIANTS

Davant les vagues convocades pels sindicats d’estudiants, des de l’INSTITUT volem aclarir que quan hi ha vaga d’estudiants el centre i els professors segueixen fent classe amb normalitat. Si hi ha alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, Batx, CF, PIP i UEC que fan vaga, són… Llegeix més»

18 d’octubre, VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,
Us informem que diverses organitzacions sindicals han comunicat una jornada de vaga general per a divendres 18 d’octubre. Es preveu que molts professors exerceixin el seu dret a vaga com a treballadors.
Només podem assegurar els serveis mínims tal com indica l’ordre del Departament de… Llegeix més»

ACLARIMENTS VAGUES D’ESTUDIANTS

Davant la vaga convocada pels sindicats d’estudiants per al dia 27 de setembre del 2019, des de l’INSTITUT volem aclarir que quan hi ha vaga d’estudiants el centre i els professors segueixen fent classe amb normalitat. Si hi ha alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, Batx, CF, PIP i UEC que fan vaga, són els mateixos alumnes i les famílies que es responsabilitzen d’exercir aquest dret a vaga. … Llegeix més»

RECORDATORI – LLIBRES I MATERIAL – PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT I LECTURES (ecobooks)