Setmana Blanca – 5 al 9 de Febrer

SETMANA BLANCA INS PERE BORRELL
5 al 9 de febrer de 2024

L’INS Pere Borrell organitza, com cada any, una setmana d’activitats per tal de fomentar una bona convivència, l’esport i la cultura de la nostra comarca, La Cerdanya.

A. OPCIONS:

Aquestes activitats estan centrades en la pràctica esportiva i la realització de tallers de temàtica variada. Els alumnes poden triar entre 4 activitats:

• Opció 1: ESPORTS DE NEU (MASELLA)
  • Opció 2: CAMPUS DE FUTBOL SALA (POLIESPORTIU PUIGCERDÀ)
  • Opció 3: ACTIVITATS ESPORTIVES AL POLIESPORTIU + TALLERS A L’INSTITUT
  • Opció 4: ACTIVITATS A L’INSTITUT (CINEMA, JOCS DE TAULA, REFORÇ O AMPLIACIÓ AMB ACTIVITATS AL CLASSROOM)

B. DESCRIPCIÓ I PREU DE LES ACTIVITATS:

1. Esports de neu: (descripció i preu)
    • Esquí alpí, snowboard a l’estació de Masella.
  2. Campus de futbol sala al poliesportiu amb monitors: (descripció i preu)
  3. Activitats esportives al Poliesportiu de Puigcerdà + tallers a l’institut: (descripció i preu)
  • Poliesportiu: activitats dirigides amb monitors: bàsquet, gel i raquetes (tennis, pàdel)
  • Tallers a l’institut: manualitats, jocs de taula, relaxació, cuina, fotografia, circ, arts, jocs de rol i altres
  • Sortida a la natura
  1. Activitats a l’institut: (descripció i preu)
  • Activitats de reforç acadèmic i d’ampliació al Classroom
  • Jocs de taula
  • Projecció de pel·lícules i activitats de debat
  • Sortida a la natura

C. INSCRIPCIÓ I PAGAMENT DE LES ACTIVITATS:

La inscripció estarà feta quan s’hagi:

1. Omplert aquest FORMULARI D’INSCRIPCIÓ (és imprescindible fer-ho des del correu @inspereborrell.cat dels i de les alumnes i només admet una resposta per adreça electrònica). Si necessiteu ajuda per omplir-lo o si teniu dubtes, podeu venir el dia 18 de desembre de 16 a 19 h hores a l’institut i el conserge (Alberto) us ajudarà (caldrà trucar a l’institut per demanar cita prèvia). La data límit per fer les inscripcions és el 18 de desembre. Un cop feta la inscripció, rebreu un correu electrònic  amb l’import i el codi per fer el pagament de l’activitat. La data límit per realitzar el pagament és el 12 de gener. Comproveu que heu rebut el correu de confirmació, ja que, si no el rebeu, vol dir que no s’ha fet la inscripció correctament. En cas de no fer la inscripció i el pagament dins del termini establert no es garantitza la reserva de la plaça.
  2. Fer efectiu el pagament seguint les instruccions i el codi que trobareu aquí: Codi pagament, i lliurat el resguard de pagament al/a la tutor/a.
  3. Signat l’autorització (amb l’APP del centre ComunicApp; cal entrar a l’aplicació/Documents/autorització) o bé, amb la versió en paper que lliuraran els tutors/res.

La inscripció no tindrà validesa fins que no s’ompli correctament el formulari i es faci efectiu el pagament.

OBSERVACIONS:

• La participació en alguna d’aquestes activitats és obligatòria per a tot l’alumnat d’ESO, Batxillerat, 1r curs de cicles formatius i 2n curs de cicle formatiu de Guia en el Medi natural i de temps de lleure del centre. Per això, es controlarà diàriament l’assistència dels alumnes a cadascuna de les activitats. Les activitats són prou variades per poder donar resposta a interessos i pressupostos variats. La participació dels grups de 2n de cicles formatius de Gestió Administrativa, Cuina, CAI i TAPD és opcional, ja que en aquests estudis aquesta setmana no compta com a lectiva.
  • Tot l’alumnat que no hagi fet la inscripció o pagament o bé ho hagi fet fora de termini serà assignat per defecte a l’opció 4 i no podrà triar d’entre les altres opcions.
  • Els socis de l’AMPA* tenen els següents descomptes:
    • de -25€ en l’opció 1 NEU
    • de -4€ en l’opció 2 CAMPUS FUTBOL SALA
    • de -6€ en l’opció 3 ACTIVITATS AL POLIESPORTIU/TALLERS

*Cal ser soci de l’AMPA des d’abans del 12/12/23. Amb motiu de la finalització de la subvenció rebuda els darrers anys, l’AMPA aquest curs fa un esforç excpecional per incentivar la participació en l’activitat de neu, ja que la subvenció que s’aplica als socis de l’AMPA és superior a l’import de la quota que es paga.

• Les famílies que no hagin abonat encara la quota de material i activitats hauran de fer el pagament de la quota abans de fer la inscripció a Setmana Blanca.
  • Durant tota la setmana, l’horari de sortida i arribada del transport escolar serà l’habitual excepte l’opció 1. ESPORTS DE NEU que serà de 8.25 a 17.00 h.