Preinscripció BATXIBAC 2024-2025 – Del 2 al 8 d’abril

Preinscripció BATXIBAC  2024-2025

Del 2 al 8 d’abril

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció tots els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d’arts i les que provenen d’un institut que ja no imparteix el batxillerat.

La sol·licitud estarà disponible al web preinscripció.gencat.cat del 2 al 8 d’abril.

1. Cal presentar el formulari emplenat juntament amb tota la documentació al centre.

Presencialment a l’Administració del centre o bé per correu electrònic a l’adreça:

administracio@inspereborrell.cat

Horari administració:
de dilluns a dijous de  08:30 a 14:00 i 15:00 a 17:00
divendres de 08:30 a 14:00
Tel. 972884642 Susana i Carme
  1. Tots els alumnes han de presentar DNI o la targeta de residència si la persona és estrangera i targeta sanitària.
  2. Els alumnes menors d’edat han de presentar el llibre de família o altres documents relatius a la filiació i el DNI  o la targeta de residència del/de la tutor/a.
  3. Les persones que al·leguin el compliment d’algun criteri de prioritat, han de presentar la documentació que ho justifiqui.
  4. Cal que presentin la documentació que acreditin el seu nivell B1 de francès.

Trobareu tota la informació al web https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/informat/doble-titulacio/batxibac/