Setmana Blanca (Del 22 al 26 de març)

Activem les diferents accions a realitzar per la setmana blanca d’aquest curs 20-21.

Primer que res, reiterar que s’ha planificat extremant les mesures contra la pandèmia i amb la intenció que l’alumnat pugui viure el curs intentant gaudir d’una certa normalitat i en la mesura que ens ho permetin les mesures preventives que ens estableix el Departament d’Educació en cada moment del curs.

Per tant, és possible que les mesures establertes i explicades als diferents documents puguin canviar, sobretot si haguessin de ser més restrictives amb la finalitat d’assegurar la salut del nostre alumnat.

Us enllacem des d’aquí a tots els documents i informacions que necessitareu per fer la tria d’activitat, la inscripció, l’autorització i el pagament:

Formulari d’inscripció

(El formulari sols es pot emplenar des del correu electrònic que l’institut va crear als vostres fills/es. Sols podreu emplenar-lo una vegada, si us equivoqueu o heu de fer alguna rectificació, hauríeu de posar-vos en contacte amb la direcció del centre en horari de tarda: dilluns, dimarts o dijous per a que recollim els canvis que necessiteu realitzar)

Informacions generals setmana blanca 20-21

Informacions NEU 20-21

Informacions POLIESPORTIU + TALLERS 20-21 (Aquest any són la mateixa opció i l’alumnat combinarà activitats d’esport i de taller)

Imprès d’autorització familiar i codi de barres pagament (sols si no el podeu fer a través de l’App del centre)

Esperem us sigui d’utilitat i us faciliti els tràmits.

Moltes gràcies!

Restem a la vostra disposició pel que necessiteu.