CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA PER A L’ALUMNAT QUE CURSA 4t D’ESO A L’INSTITUT PERE BORRELL ACTUALMENT PERÍODE DE CONFIRMACIÓ: DEL 18 AL 25 D’ABRIL

PERÍODE DE CONFIRMACIÓ: DEL 18 AL 25 D’ABRIL

1. ALUMNES QUE VOLEN FER BATXILLERAT AL MATEIX CENTRE EL CURS 24-25:

• Full de “Confirmació de matrícula 24-25”:

• Els tutors/es han lliurat aquest full als/a les alumnes en format paper.

• La família ha de comprovar que les dades que hi consten són correctes i, en cas que alguna dada no sigui correcta, s’ha de corregir en el mateix full.

• S‘ha de marcar si l’alumne/a SÍ o NO CONTINUA A L’INSTITUT el curs vinent i signar el full.

• Cal retornar-lo a la Secretaria Administrativa de l’institut ABANS DEL 25 D’ABRIL.

• En el moment de lliurar-lo, es farà entrega del full de tria d’itinerari BATXILLERAT/BATXIBAC per triar les matèries optatives. Aquests fulls de tria estan penjats a la web de l’institut: www.inspereborrell.cat .

• Els tutors/es lliuraran a l’alumnat la resta de documents per al curs 24-25 ) durant el mes de juny (pagament de l’aportació de matrícula, carta de compromís i autoritzacions. Els llibres i el material per al curs vinent es publicaran a la web també al juny.

• S’ha d’omplir el formulari online de salut que es pot trobar a la web de l’institut: www.inspereborrell.cat.

1. ALUMNES QUE VOLEN FER UN CICLE FORMATIU EL CURS 24-25:

• Full de “Confirmació de matrícula 24-25”:

• Els tutors/es han lliurat aquest full als/a les alumnes en format paper.

• S’ha de marcar si l’alumne/a SÍ o NO CONTINUA A L’INSTITUT el curs vinent i signar el full.

• A més, s’haurà de fer la preinscripció telemàtica al cicle formatiu dins del termini (del 24 al 30 de maig)

Un cop l’alumne/a hagi obtingut plaça en un dels cicles que es fan al centre, caldrà que formalitzi la matrícula del 17 al 22 de juliol de 2024. Els llibres i el material per al curs vinent es publicaran a la web durant el mes de juny.

1. ALUMNES QUE NO CONTINUARAN AL CENTRE EL CURS 2023-24:

Els alumnes que no continuaran al centre NOMÉS han de presentar el full de “Confirmació de matrícula 24-25” signat abans del 25 d’abril informant que NO continuen.

En cas que vulguin fer batxillerat o cicles formatius en un altre centre han de fer la preinscripció telemàtica a la web del Departament Educació en els terminis establerts.

Documentació -> Itineraris 1 BTX 2024