Oferta formativa EOI – Escola oficial d’idiomes – Curs 2021-22

Benvolguts/des,
El domini de llengües estrangeres és d’especial rellevància per al nostre futur professional, formatiu i cultural
Al Centre Públic Delegat de Puigcerdà  us oferim classes d’anglès de nivell A2 i B1  i de francès d’A1 (iniciació) i A2 en modalitat  presencial.
Per apuntar-se cal tenir 16 anys fets abans del 31 de desembre de l’any acadèmic o 14 per seguir els ensenyaments d’un idioma diferent del cursat en l’educació secundària. En aquest cas, l’alumne/a haurà d’aportar un certificat de l’idioma cursat com a primera llengua estrangera.
Els cursos i exàmens de les Escoles Oficials d’Idiomes són certificats oficials. Els preus són públics i es pot gaudir de diverses bonificacions.
La preinscripció i la matrícula són en línia .Preinscripció: del 31 d’agost al 3 de setembre a les 14h – Aplicatiu de preinscripció: cliqueu aquí Si no us és possible fer la preinscripció dins aquest termini, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
Les classes s’imparteixen a l’INS Pere Borrell
Més informació a: https://triaeducativa.gencat.cat/ca/idiomes/  i a www.eoilaseu.cat
Per qualsevol dubte, truqueu al  973354446
Salutacions cordials,