Preinscripcions Cicles Formatius – Curs 2023-24 – Continuïtat d’escolarització

PREINSCRIPCIONS CICLES FORMATIUS 23-24

Alumnat amb continuïtat d’escolarització

PLACES INS PERE BORRELL –> PDF – PUBLICACIÓ OFERTA INICIAL DE PLACES – INS PERE BORRELL

DEL 12 AL 18 D’ABRIL DE 2023: PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

La preinscripció es fa totalment de forma electrònica, amb modificacions importants, ja que s’incorpora un mòdul per annexar la documentació.

Informació i calendari del procés al web Preinscripció

Poden participar en aquest procés:

• L’alumnat que en el moment de presentar la sol·licitud està cursant el quart curs de l’ESO en un centre ordinari, està cursant o ha cursat el GESO en el curs actual en un centre de formació d’adults o està escolaritzat en un sistema educatiu estranger en un nivell equivalent a quart d’ESO.
  • També pot participar-hi l’alumnat que en el moment de presentar la sol·licitud està cursant el primer curs de batxillerat.
  • L’alumnat que ha superat un programa de qualificació professional inicial (PQPI) o de formació professional bàsica.
  • L’alumnat que ha cursat o està cursant en el moment de presentar la sol·licitud el Curs de formació específic per a l’accés als cicles de grau mitjà, ha superat o està inscrit a la prova d’accés.
  • Límit d’edat 18 anys durant l’any natural 2023.
  • Per a aquest procés només es pot demanar places per al primer curs.

És molt important respectar les dates de presentació, perquè per a aquests ensenyaments no s’accepten sol·licituds fora de termini.