CICLES FORMATIUS MATRÍCULES NOUS 20-21

INSTRUCCIONS PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA A CICLES FORMATIUS

Heu de fer arribar a l’institut els documents que trobareu llistats a continuació  DEL 1 AL 7 DE SETEMBRE

Podeu fer-ho:

• Presencialment:
    • Podeu demanar la documentació impresa a la consergeria de l’institut (C/Escoles Pies, 46, Puigcerdà – de 8.30 a 14 h).
    • Truqueu al 972 88 46 42 de 9 a 14 h i sol·liciteu cita prèvia per lliurar la documentació presencialment a la secretaria administrativa de l’institut.

A continuació teniu les esmentades cartes de pagament per cada Cicle Formatiu:

Sanitari 1r curs_20-21.docx (1) Cuina 1r curs_1r pagament 20-21.docx (1)

CAFEMN_1r pagament 20-21.docx (1)

Administratiu 1r curs_20-21.docx (1) (1)

Cuina 1r curs_1r pagament 20-21.docx (1)

INFORMACIÓ D’INICI DE CURS 2020-21

A causa de la pandèmia COVID19, els horaris i el format dels diferents estudis es poden veure modificats el curs vinent. El Departament d’Educació està treballant per determinar el funcionament del curs 2020-21, amb la intenció de prioritzar un format 100% presencial en torns de matí i/o tarda. Per fer-ho, està fent un estudi tenint en compte les mesures de seguretat que estableix el Departament de Salut i la disponibilitat d’espais i de recursos humans. Malgrat que fa temps que estem treballant en la planificació i l’organització del proper curs, de moment, encara no us podem concretar més. Us informarem de seguida que rebem informació oficial.

El material i els llibres que necessitarà l’alumnat el curs vinent estan ja publicats a la web.

Les classes començaran el 14 de setembre.

Us anirem informant de tot puntualment per correu i a través de  la web: https://agora.xtec.cat/iespereborrellpuigcerda/

Bon estiu! Puigcerdà, 26 d’agost de 2020