Eleccions per renovar els membres del Consell Escolar – 2021

D’ acord amb la Resolució EDU/3043/2021, de 6 d’ octubre, es convoquen eleccions, per renovar els membres del consell escolar de l’Institut, concretament del professorat (renovació de 4 membres), del Personal d’ Administració i Serveis PAS (renovació d’1 membre), del Personal d’ Atenció Educativa PAE (renovació d’1 membre), de l’ alumnat (renovació de 2 membres) i dels pares i mares o tutors i tutores de l’ alumnat (renovació de 3 membres).

Tota la informació del calendari i de tot el procés electoral es troba a l’ apartat Menú > Consell Escolar> Eleccions 2021 d’aquesta mateixa web.

El resum del calendari del procés electoral és el següent:

• Del 02 al 9 de novembre: Inici procés electoral – Inici presentació candidatures (full de presentació de candidatures: professorat, PAS, PAE, alumnat, pares i mares o tutors de l’ alumnat.
  • 8 de novembre: resolució de reclamacions al cens i aprovació del cens electoral.
  • 9 de novembre: publicació del cens definitiu, sorteig dels vocals de les meses electorals.
  • 10 de novembre: constitució de les meses i validació de candidatures.
  • 11 de novembre: publicació i validació de les candidatures.
  • 22 de novembre : eleccions PAS, PAE, PROFESSORAT.
  • 23 de novembre: eleccions PARES; MARES O TUTORS
  • 24 de novembre : eleccions ALUMNAT
  • 13 de desembre: constitució del nou Consell Escolar.

Informació per les famílies i orientació per pares mares i tutors escollits pel consell Escolar.

Enllaç a tota la documentació de les eleccions al consell escolar 2021.

Convocatoria d’eleccions al consell escolar 2021. Data 27/10/2021

Composició de les meses del consell escolar 2021. Data 11/11/2021