Iniciem l’apadrinament lector entre 1r i 5è

Aquest segon trimestre hem iniciat l’apadrinament lector entre l’alumnat de 1r i 5è. És una activitat cooperativa on l’alumnat de 5è fan de padrins/es de lectura als seus fillols/es de 1r, generant un vincle molt bonic! Ens hem conegut, hem parlat sobre com funciona l’apadrinament i hem signat els contractes entre les parelles per tal de comprometre’ns a ajudar-nos mútuament.

Uns dies abans de trobar-nos vam rebre una sorpresa a la classe, els nostres padrins i les nostres padrines ens van fer arribar unes cartes molt especials. Aquí teniu una petita mostra, esperem que us agradi!