Biblioteca

La Biblioteca Les Aigües és un espai de lectura de l’escola, a més és un projecte de l’Ajuntament de Cardedeu, de l’AFA Les Aigües i de l’escola que permet que la biblioteca escolar estigui oberta al públic tres tardes a la setmana amb un bibliotecari.

Periòdicament s’hi van fent activitats, de contacontes, de dinamització lectora, xerrades, tallers,… Per a més informació cliqueu aquí.

Els dimarts, a més, també és un espai per a fer tasques de reforç de l’escola. Per a més informació cliqueu aquí.

L’horari de la biblioteca és els dimarts, dijous i divendres de 16:45 a 19 hores.

Esperem que la biblioteca pugui ser un espai de retrobament, de suport educatiu i on es pugui fer volar la imaginació. Us esperem!

Per contactar amb la Biblioteca Les Aigües podeu escriure a bibliotecabarripoblesec@gmail.com