Projecte de Direcció

Atenent l’article 91.8 de la Llei d’educació, el projecte de direcció dels centres públics ha de desenvolupar el projecte educatiu.

Aquest projecte de direcció (art. 144 de la LEC), l’han de presentar els candidats a la direcció del centre en formalitzar la candidatura, i ha d’ordenar el desplegament i l’aplicació del projecte educatiu per al període de mandat i concretar l’estructura organitzativa del centre. Correspon, per tant, a les persones membres de l’equip directiu la gestió del projecte de direcció.

L’equip directiu és l’òrgan executiu de govern del centre públic i les persones membres han de treballar coordinadament en l’exercici de les seves funcions. Està format pel director o directora, que el presideix, el cap d’es- tudis o la cap d’estudis, el secretari o secretària i els òrgans unipersonals de direcció addicionals.

Els centres educatius públics disposen d’autonomia en l’àmbit de gestió de recursos humans en els termes que recull la Llei d’educació i altra legislació vigent. En exercici d’aquesta autonomia, correspon a la direcció del cen- tre formular propostes sobre la definició dels llocs de treball docent, sempre que compleixin les prescripcions i els criteris generals sobre plantilles fixats pel Departament d’Educació.

L’acutal Projecte de Direcció de l’Escola Les Aigües està en vigor des de l’1 de juliol de 2023 i finalitzarà el 30 de juny de 2027. Si voleu consultar-lo podeu contactar amb la direcció de l’escola.