Inscripció en línia

Per utilitzar el menjador de Les Aigües és imprescindible que us inscriviu al web de Tremes www.tresmes.com, l’empresa que gestiona el servei que els encarrega la Comissió de Menjador del Consell Escolar, integrada per pares, mares i mestres que vetlla pel bonfuncionament del menjador.

Inscripció servei de menjador escolar del curs 23/24

NO cal fer la inscripció: als usuaris/àries ja inscrits al curs 22-23 (es recopilaran les mateixes dades).

SÍ que cal fer la inscripció a través de : www.tresmes.com els següents casos:

• Nous usuaris/àries, que no estaven inscrits/tes al curs 22-23
  • Usuaris/àries que vulguin fer canvi de dades bancàries

Quines són les dates que cal tenir anotades al calendari?

• Del 10 de juliol a l’1 de setembre. Període per  formalitzar la inscripció a la pàgina web, si cal.
  • Entre el 4 i 5 de setembre. Període per  comunicar canvis al servei respecte al curs 22-23 (canvi de dies, noves al·lèrgies, …). Aquests canvis s’han de fer per missatgeria de whatsapp a la coordinació del servei al núm. 609030717.
  • El 6 de setembre comença el curs i inicia el servei de menjador. Per als grups d’I3 el servei de menajdor comença el 12 de setembre, després dels tres dies de període d’adaptació.

Com fer la inscripció del menjador a través del web?

Les Inscripcions del servei de menjador les trobareu al web: www.tresmes.com a la secció inscripció

Inscripcions obertes  del 10 de juliol  a l’1 de setembre i durant tot el curs.

Telèfons d’interès:

Coordinador: Oliver: 609030717