Inscripció en línia

Per utilitzar el menjador de Les Aigües és imprescindible que us inscriviu al web de Tremes www.tresmes.com , l’empresa que gestiona el servei que els encarrega la Comissió de Menjador del Consell Escolar, integrada per pares, mares i mestres que vetlla pel bonfuncionament del menjador.

Com fer la inscripció del menjador a través del web?

Les Inscripcions del servei de menjador les trobareu a la nostra web: www.tresmes.com

Inscripcions obertes  del 15 de juliol  al 6 de setembre i durant tot el curs.

1 .Clica a la pestanya INSCRPCIÓ.

2. Un cop hi accediu, s’obrirà el full d’inscripció on haureu d’introduir les dades de l’alumne/a, les vostres com a mares/pares o tutors/es legals i omplir l’apartat de serveis.

3. Quan tingueu totes les dades introduïdes cal clicar al botó ENVIAR que hi ha a la part inferior del formulari d’inscripció.

4.Un cop enviat, rebreu automàticament un correu de confirmació.

5.Per qualsevol canvi de núm. de compte, cal tornar a fer la inscripció al web.

6. Per qualsevol canvi de dies, servei de pícnic i altres, cal trucar o enviar un missatge de WhatsApp a coordinació dins de l’horari d’atenció a famílies.

Telèfons d’interès:

Coordinador: Oliver: 609030717