Xerrada: Nous criteris en els menús escolars el 15 de maig

L’empresa Tresmes, que gestiona el menjador de l’escola, a petició de la comissió d’Espai de Migdia de l’AFA Les Aigües i de la Comissió de Menjador del Consell Escolar han organitzat una xerrada informativa per compartir els criteris que s’utilitzen per elaborar menús equilibrats i sostenibles al segle XXI.

Serà el dimecres 15 de maig a les 16:45h al menjador d’ed. primària a càrrec de la dietista cardedeuenca Blanca Esteve.

Els objectius de la xerrada són:

• Conèixer els canvis d’hàbits alimentaris indicats per la Generalitat de Catalunya en el menú escolar.
  • Entendre els motius dels canvis d’hàbits alimentaris en el menú de l’escola.
  • Resoldre dubtes i/o preocupacions exposades per les famílies.

L’AFA Les Aigües organitza un servei d’acollida gratuït per a les famílies assistents. Cal reserva prèvia en aquest formulari en línia.