Pla d’Acollida de l’escola

Un pla d’acollida és el conjunt d’actuacions que un centre educatiu posa en marxa per tal de facilitar l’adaptació de l’alumnat que s’incorpora de nou al centre. S’acostuma a referir a alumnes que provenen d’altres països i que han de portat a terme un procés d’adaptació escolar i d’aprenentatge de la llengua. A l’Escola Les Aigües entenem el pla d’acollida d’una manera més amplia, referit a tots els alumnes, i les seves famílies, que inicien l’escolarització al centre en qualsevol circumstància. Tanmateix volem incloure en aquest pla, l’acollida a tots els professionals que s’incorporen a l’escola, als nous membres del consell escolar i a tots els estudiants que fan u projecte de pràctiques a l’escola, ja siguin de cicles formatius o de facultats de Magisteri.

El Pla d’Acollida de l’Escola Les Aigües es va presentar al Consell Escolar el 30 de gener de 2023.