Heu vingut viure a Cardedeu i voleu matricular la vostra filla o fill a Les Aigües?

Si veniu a viure  a Cardedeu durant el curs escolar 20-21 i voleu inscriure infants a l’Escola Les Aigües, ompliu aquest full de sol·licitud  d’admissió  i ens el feu arribar. Per a més informació ens podeu escriure a esclesaigues@xtec.cat o trucar-nos al 93 871 18 96.

A l’inici de curs es publica la llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió així com el nombre de vacants resultants. Per consultar el llistat podeu clicar aquí. El llistat contempla l’admissió de l’escola al 30 de setembre de 2020, durant el curs el nombre de vacants pot canviar en funció de l’evolució de la matrícula viva.

Per optar per una plaça per al curs 21-22, el Departament d’Educació ja ha publicat les dates de preinscripció: seran del 15 al 24 de març. Cap a mitjans de febrer farem públic el calendari de portes obertes. Per a més informació podeu clicar aquí.