Calendari de preinscripció per al curs 24-25. Publicat el llistat amb barem definitiu des del 25 d’abril

El Departament d’Educació ha publicat la Resolució EDU/465/2024, de 22 de febrer, que regula el procés de preinscripció per al curs 24-25, en concret l’annex 2 que especifica el segon cicle d’ed. infantil i ed. primària. Per a més informació podeu clicar aquí. També us podeu descarregar aquesta guia.

Preinscripció i matrícula per al curs 2024-25.

És important que tingueu en compte les següents dates. En aquest espai del web anirem publicant les novetats a mesura que vagi avançant el calendari:

Publicació de l’oferta inicial: Des del 5 de març l’oferta inicial la podreu trobar clicant aquí.

Excepte per als grups d’I3, aquesta oferta pot variar en funció de les altes i baixes que hi pugui haver a l’escola durant el 2n i 3r trimestre. Caldrà consultar l’oferta definitiva que es publicarà el 7 de juny.

Presentació de sol·licituds: del 6 al 20 de març.

El termini es va acabar el 20 de març. Tot i així encara podeu presentar sol·licituds fora de termini, les quals seran baremades sense puntuació.

Si teniu qualsevol dubte tècnic, poseu-vos en contacte amb nosaltres al telèfon 93 871 18 19 o bé a esclesaigues@xtec.cat i us ajudarem a resoldre’l. Si necessiteu un ordinador per fer els tràmits podreu utilitzar els de la secretaria de l’escola. Només cal que ens ho demaneu i trobarem una franja horària que pugueu venir.

Altres dates a tenir en compte:

Publicació de les llistes de  barems amb reclamacions resoltes: Podeu consultar el llistat baremat clicant aquí.

Sorteig del número per desempat: 30 d’abril a les 11 hores.

Publicació de llistes ordenades definitives: 2 de maig.

Ampliació de peticions per a sol·licituds no assignades: el 14 i 15 de juny.

Publicació de l’oferta final de places: 7 de juny

Publicació de la llista d’admesos/es i de les llistes d’espera: 10 de juny.

Matrícula: del 18 al 26 de juny.

Matrícula viva i admissió per al curs 2023-24

Si heu vingut a viure a Cardedeu aquest 2024 i teniu una filla o un fill que voleu matricular a l’Escola Les Aigües aquest curs podeu presentar sol·licituds d’admissió de manera telemàtica clicant aquí. La Comissió de Garanties d’Admissió valorarà la sol·licitud i us assignarà escola al més aviat possible.