Cantània

Fa 12 anys que l’escola participa al projecte Cantània, una experiència pel als grups de 6è que els permet actuar a l’escenari del Teatre Auditori de Granollers cantant amb infants d’altres escoles i acompanyats per la direcció i l’acompanyament musical de cambra de professionals de la interpretació i de la música. Durant tots aquest anys totes les peces han estat composades i escrites per compositores i compositors professionals, orquestres de cambra, directores i directors d’orquestra i de corals amb renom, escriptores i dramaturgs de prestigi. Vegeu-los aquí.

La representació acostuma a fer-se al mes de juny. Els mestres de música es formen duran el primer trimestre i a partir del gener treballen les camçons de la Cantània a les sesions de música. Aquest 2020 els grups de 6è de Les Aigües havien d’actuar al Teatre Auditori de Granollers representant  la Cantània Virtual el 7 de juny, però degut a les mesures per eradicar el coronvavirus s’ha cancel·lat fins al curs 2020-21.