Natació

El projecte d’escola contempla que els grups de 1r participin en el programa de natació de l’Ajuntament de Cardedeu, el qual permet als infants que puguin accedir a l’aprenentatge de la natació i que tinguin un contacte amb el medi aquàtic.

La finalitat del programa és afavorir el procés de desenvolupament evolutiu del nen/a mitjançant una amplia gamma d’activitats aquàtiques que li permetin tenir un major nombre de vivències motrius

L’activitat consisteix en anar a fer una desena de sessions a les instal·lacions de la piscina municipal coberta GIM10 de Cardedeu, on es complementa el treball d’habilitats motrius i joc cooperatiu que fem a l’escola dins de les sessions d’Ed. Física. Les tornades de piscina es fan amb el Bus Urbà de Cardedeu.