Sant Jordi 2023 a Les Aigües

Aquí trobareu tot el que hem fet aquest 2023 a Les Aigües per celebrar Sant Jordi.

Els grups d’I3 van a la biblioteca de l’escola a gaudir dels contes.

Els grups de 1r i 2n van fer tallers de Sant Jordi: punts de llibre, titelles de dit i passatemps.

Els grups de 4t celebren la diada de Sant Jordi fent una obra de teatre. En petits grups reescriuen i reinterpreten la llegenda.
També han fet un taller artístic de creació de roses.

Els grups de 5è han dissenyat punts de llibre de Sant Jordi amb aquarel•les i han fet roses i dracs amb papiroflèxia.

El divendres 21 d’abril a les 16:30 hi va haver la celebració de Sant Jordi de l’AFA Les Aigües i la Biblioteca Les Aigües oberta a tota al comunitat de l’escola amb berenar, tallers i intercanvi de llibres. Juntament amb voluntàries del Banc del Temps  van organitzar una parada de llibres de segona mà.