La Fira per la Marató de Les Aigües recapta 723’55 €

Un any més l’AFA, l’Escola Les Aigües i Tresmes han organitzat la fira per La Marató, enguany dedicada a la salut sexual i reproductiva.

Es van obrir les portes de l’escola el divendres 15 de desembre a les 16:30 al pati d’Ed. Primària amb berenar, parades d’artesania, llibres de segona mà i música.

Es va recaptar un total  de 678,55 € el dia de la fira. Posteriorment es van recaptar 45 € més. Per tant són un total de 723’55 € que ja estan ingressats al compte de la marató.

Clicant aquí trobareu el comprovant de l’ingrés i clicant aquí trobareu el certificat que ha fet de l’ingrés la Fundació La Marató. Cicant aquí trobareu el comprovant del segon ingrés de 45 €. Moltes gràcies a tothom que ho ha fet possible!!