Moltes gràcies per venir a la concentració de famílies contra el genocidi de Gaza

A incicativa dels principals sindicats d’educació i de l’AFFAC la setmana del 15 de novembre hi va haver un seguit de mobilitzacions en contra del genocidi del Poble Palestí.

L’AFA i l’Escola Les Aigües vam oferir l’espai de pati d’ed. primària per fer la concentració de famílies a la sortida de l’escola de les 16:30 hores el divendres 17 de novembre. A l’acte vam llegir la carta del Mohammed S., palestí resident a la Franja de Gaza, escrita el 19 d’octubre de 2023 mentre vam elabor conjuntament una instal·lació artística proposada per Creart, una ONG fundada per una família de l’escola que ha fet formació a l’equip de mestres. Després de l’acte es va portar la producció artística a la Plaça de Sant Corneli, on a les 17:30 hores hi va haver la concentració de la resta de centres educatius de Cardedeu.