Temps de flors al Numància

Durant la Setmana Cultural, l’alumnat de 1r d’ESO ha estat treballant el volum i el color a la matèria de visual i plàstica.

L’espai 39 de l’institut, s’ha omplert, avui, d’una mostra d’aquests treballs de color i creativitat amb un element estrella: la flor. Temps de Flors, mostra les creacions que han dissenyat i construït inspirats en la natura, treballant a partir de l’observació indirecta i l’estudi de les formes orgàniques.

Aquest projecte ha tingut com a objectiu principal aconseguir creacions mimètiques, és a dir, reproduccions els més semblants possibles a flors reals. Per fer-ho, l’alumnat ha aprofundit en l’ús del color com a element clau per definir el volum, i ha après a captar detalls, textures i matisos propis del món natural.

El resultat? Una exposició que combina l’observació científica amb l’expressió plàstica. Les flors exposades mostra la mirada atenta dels nostres joves artistes.

Us convidem a visitar l’espai expositiu al vestíbul de l’escola i deixar-vos sorprendre per aquesta primavera feta a mà!