Sortida àmbit social-personal 4t d´ESO : MUHCAT + Esport a la Platja de la Barceloneta.

Els dies 26 i 27 de maig l’alumnat de 4t d’ESO ha anat a Barcelona per gaudir d’una sortida de l’àmbit social-personal que ha consistit en la visita guiada a les sales del segle XX del Museu d’Història de Catalunya i activitats esportives a la Platja de la Barceloneta. L’activitat del museu permetia un viatge al llarg del segle XX a través d’uns objectes de diferents famílies que els alumnes hi han hagut d’interpretar per tal de reviure fets com el catalanisme, l’obrerisme, la Segona República, la Guerra Civil i el Franquisme.Les activitats esportives a la platja han inclòs esports variats com vòlei-platja, rugbi, raquetes… que els alumnes anaven practicant rotativament.
Tenint en compte aquest any “pandèmic”, aquesta sortida ha estat un bon respir d´esbarjo i cultura per un alumnat que s´ ha esforçat de valent al llarg del curs.