Què fan els mediadors/es del Numància?

Els mediadors i mediadores de 4t han fet difusió del servei de mediació a l’alumnat de primer cicle del Numància.A la presentació expliquen que la mediació és un servei que ofereix l’institut per a resoldre conflictes entre dues o més persones a través del diàleg i de forma pacífica. També especifiquen com poden adreçar-se al servei, quina és la funció del mediador, que existeix un contracte que hauran de signar, on anoten els acords presos i l’aula on es porta a terme. A més, també s’explica que existeix la possibilitat de demanar la figura d’acompanyat-guia, que la realitzen els mediadors o mediadores del servei, que ajudarà a l’alumnat en l’aprenentatge d’estratègies que contribueixen a superar els seus problemes personals, i actuarà com a suport emocional que afavoreixi la seva adaptació a la bona convivència al centre.

A la foto l’alumnat mediador del Numància del cusr 23-24: la Laura, la Cèlia, l’Aya i el Marc de 4t d’ESO E.