Projecte de 1r d’ESO: Discovering the USA.

Com és habitual a l’aprenentatge d’anglès i alemany al nostre institut, cada avaluació introduïm aspectes culturals relacionats amb la llengua del país.

En aquesta ocasió, l’alumnat de 1r ESO ha treballat en grups alguns dels trets distintius dels EUA, com poden ser les seves festivitats (4th July, Thanksgiving…), les ciutats més emblemàtiques (New York, San Francisco, Los Angeles…) o les personalitats més influents (presidents nord-americans, influencers, celebritats…).

Per tal de portar a terme aquest treball, l’alumnat ha disposat de diferents fonts d’informació en línia i en paper, com per exemple articles de la revista “I love English”, l’enciclopèdia online “Britannica Kids” o diversos llibres del Departament de Llengües Estrangeres. A més de la recerca i selecció d’informació, hem aprofundit en l’ús de diccionaris en línia i d’eines gratuïtes per a la millora de la pronunciació.

El resultat han estat unes presentacions on hem après tota mena de curiositats i, fins i tot, a ballar un Tik Tok d’una famosa influencer dels EUA!