EU – QUALITÄTSSIEGEL eTWINNING

Hurra!! Wir haben ein Europäisches Qualitätssiegel bekommen! Herzlichen Glückwunsch an alle eTwinner:innen am INS Numància, insbesondere an die Deutschlernenden, die letztes Jahr am internationalen Sprachprojekt Nachhaltig durch Europa segeln teilgenommen haben. Für unsere Zusammenarbeit mit Schüler:innen aus Frankreich, Kroatien, Slowenien und der Türkei haben wir erstmals das Nationale Qualitätssiegel und dann noch das sogenannte European Quality Label erhalten.

Neugierig über das Evaluationssystem? Dann klick mal hier!

Visca!! Ens han concedit und Segell Europeu de Qualitat eTwinning! Moltes felicitats a totes i tots els eTwinners de l´INS Numància, especialment als estudiants d´alemany que durant el curs escolar 2021-22 vau participar en el projecte eTwinning Navegar per Europa de manera sostenible. El treball col.laboratiu que vam dur a terme amb alumnes de França, Croàcia, Eslovènia i Turquia ha estat guardonat amb dos reconeixements oficials: primer va arribar el Segell de Qualitat Nacional i ara ja tenim el Segell eTwinning Europeu.

Si voleu saber en què es va fixar el jurat abans de concedir-nos el Segell, cliqueu aquí!