eTwinning: Sommerbilanz 2023

Lass uns Bilanz ziehen, bevor wir in den Urlaub gehen!
Let´s look back and draw a balance before we go on holiday!

Abans de marxar de vacances us volem explicar com va, de moment, el projecte eTwinning d´enguany. Diem de moment perquè encara estem treballant en el repte final: dissenyar un institut “perfecte” en grups de treball internacionals.

Com ja us vam explicar a mitjans de març, aquest any hem provat de dur a terme un projecte trilingüe i de curta durada sobre el tema “School Life”, amb estudiants de secundària d´Alemanya, Àustria, Grècia i Turquia.

El nostre Centre hi participa amb alumnes d´alemany (de 1r a 4t d´ESO), d´anglès (1r ESO) i de l´Aula de Suport Lingüístic (de 1r a 4t ESO). De moment, i fent servir com a mínim una de les tres llengües vehiculars (alemany, anglès i castellà) hem aconseguit el següent:

Schöne Sommerferien! – Have a wonderful summer! – Bon estiu!

Tamara Vence & Irene Mundet