El cor no enganya mai: a qui trobeu en el vídeo?

Compartim amb vosaltres un videoclip creat i editat per TV3 en el que han participat dos alumnes del Numància: l’Ana Macías, de 4t d’ESO, i el Heilel, de 3r, alumnat amb diversitat auditiva del nostre centre. El tema del videoclip és segons paraules dels alumnes, les diferents maneres d’estimar, sobre l’amor, sobre la diversitat i l’amor... i havien de mostrar com es comunicaven en llengua de signes!
Estan molt orgullosos de la feina feta, per això volen que tots i totes el mireu.
Tot va començar amb un vídeo-càsting, que si instruccions del tipus de roba sense marca i sense ratlles, un gran dia de rodatge als estudis de TV3… De les 11 a les 19.00!!!
Pel Heilel, que vol ser actor, és el primer cop que participa en una experiència com aquesta i ens explica l’experiència amb il·lusió.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres.