Crònica d’una trobada: dones i ciència

Aquest any, els nostres alumnes de primer curs de l’ESO han tingut l’oportunitat de participar en xerrades organitzades per commemorar el Dia de la Dona i la nena Científica, que es van dur a terme el 7 de febrer a tot Catalunya.
A continuació us animem a llegir una de les cròniques que els alumnes van elaborar després de la trobada. El redactat explica la trajectòria professional de la Yolanda Pérez, investigadora del CSIC. Molt interessant !!!

#100tífiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) coorganitzada amb el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) i la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, i s’organitza amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència (11 de febrer).

Els objectius de #100tífiques són inspirar nens i nenes, contribuir a superar els estereotips al voltant de la ciència i la tecnologia i impulsar que les dones científiques del país creïn xarxa entre elles.