Convocatòria del concurs d’agenda escolar del Numància curs 24-25

Concurs: Dissenya l’agenda escolar del Numància / curs 2024-25

El concurs pretén estimular la creativitat pel disseny i la creació artística a partir del disseny de la portada d’una agenda escolar.

Bases del concurs
1. Participants:
Hi poden optar tots els alumnes matriculats al centre.

2. Format del disseny:
El disseny a presentar és un document en format pdf o jpg i mida A4 en el qual hi haurà la portada i la contraportada. Vegeu el disseny de l’any 23-24 per fer-vos una idea.

Recordeu: si voleu incloure imatges fotogràfiques en el disseny han de ser d’elaboració pròpia (dibuixos i/o fotografies).

3. Elements que hi ha d’haver obligatòriament en el disseny:

Coberta:
● El text:

INS Numància
Agenda de l’estudiant
2024-25

Contracoberta:
● El text:

Institut Numància.
C/ Prat de la Riba, 118
08921 Santa Coloma de Gramenet
www.numancia.cat

* El logo de l’institut.

4. Terminis i lliurament:
El termini d’admissió s’acabarà el dia 15 de maig 2024

Lliurament del disseny es farà per correu electrònic al correu de la professora : emi.corral@numancia.cat

El correu tindrà com a assumpte: “Concurs Disseny Agenda”, portarà el disseny en un fitxer adjunt en format pdf o jpeg. En el cos del correu s’indicarà el nom de l’autor/a i el grup.

5. Premis:

El departament d’Educació Visual i Plàstica triarà 3 dissenys que amb el vist-i-plau de la direcció, se sotmetran a la valoració de tota la comunitat educativa.
El jurat pot declarar desert el concurs si els dissenys no reuneixen una mínima qualitat, o bé, no s’ajusten a les bases del concurs.
El disseny seleccionat obtindran un premi de 40,00 € per bescanviar per material escolar i llibres a l’Abacus.
El disseny premiat es farà públic el 22 de maig 2024.
La presentació dels originals comporta l’acceptació de les bases del concurs i dels drets i les obligacions que se’n deriven.

Institut Numància
19 d’abril 2024