Abschlussworkshop: Young Influencers for Ecological Change

Divendres 15 de desembre va tenir lloc al Goethe Institut de Barcelona el tercer i últim taller del projecte interescolar Young Influencers for Ecological Change. Com ja us vam avançar ara fa un mes, l’INS Numància ha estat un dels tres instituts catalans que han tingut la sort i l’honor de ser escollits per a participar en la primera edició per a joves adolescents del projecte Become an Influencer for Ecological Change.

Després de rebre la benvinguda oficial de’n Marc Borneis com a Director Acadèmic del GI, la Bettina Bremme va saber moderar amb il.lusió i una gran professionalitat la presentació dels productes finals de les tres escoles participants. Tots els grups van tenir l’oportunitat de pujar a l’escenari per a explicar-se mútuament quins van estar de bon principi els seus objectius de treball i com va anar, a la pràctica, tot el procés de creació: des de la pluja d’idees inicial fins a la materialització de la seva “visió” en un Call for Action prou impactant com per a fer-se viral a les xarxes i contribuir d’aquesta manera a sensibilitzar el jovent envers la seva capacitat d’acció real pel que fa al desenvolupament sostenible del nostre planeta.

Inspirats per aquest input de vídeos i presentacions, ens vam organitzar en grups de treball mixtes per a poder aprofundir en el tema intercanviant opinions i propostes concretes, que, finalment, ens van ajudar a fer balanç sobre els aprenentatges assolits com agents socials i aprenents d’alemany.

Tenim fotos de tot menys del pica-pica i els regalets amb què el Goethe Institut ens va voler agrair el nostre entusiasme i esforç… Frohe Weihnachten i fins el proper projecte!