XXII Presentació de treballs de recerca de batxillerat . Biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré.

El passat 6 d’abril els alumnes de 1r de batxillerat de nostre institut varen assistir a la Presentació de Treballs de Recerca anual que organitza el CRP de Santa Coloma de Gramenet juntament amb alumnes d’altres instituts de la ciutat, d’aquesta forma poden gaudir i aprendre de molt bons exemples de treballs de recerca realitzats a Santa Coloma de Gramenet.

Els alumnes de 2n de batxillerat del nostre centre que varen exposar van ser: En Roger Herrando Lóriz amb el treball “On hi ha més biodiversitat d’ocells a Santa Coloma de Gramenet, ciutat, muntanya o riu?” i La Somaya Nassihi i l’Anna Berlanga amb el treball “Habitatge unifamiliar domòtic”.

Moltes felicitats a tots tres per la feina ben feta!