Dones científiques: amb motiu del 8 de març.

El passat dia 3 i 4 de març, els alumnes de 1r de BAT van rebre, de forma virtual,  la xerrada “EL PAPER DE LA DONA  EN LA CIÈNCIA”  a càrrec de la Miriam Merenciano (ex alumna del Numància) i que actualment treballa com a investigadora a l’ Institut de Biologia Evolutiva (CSIC.UPF).La Miriam ens va explicar la seva feina com a investigadora, va fomentar  l’esperit científic de les alumnes i ens va explicar la tasca de moltes dones científiques desconegudes per la majoria de la població. A més, de les causes que provoquen que hi hagi menys dones dedicades a la recerca que homes, tot i que en els darrers temps la tendència està canviant.Aquesta xerrada coincideix amb la celebració del Dia de la Dona el dia 8 de març.

Moltes gràcies Miriam per la teva implicació en la divulgació científica!