Von Monikas Märchen- und Theatertag zum Sant-Jordis-Fest!

Dels contes dramatitzats de la Monika a la Diada de Sant Jordi!

El passat divendres 31 de març, amb motiu del Dia Internacional del Teatre (27/03) i la mirada ja posada en el concurs literari que tindrà lloc al Centre per celebrar la Diada de Sant Jordi, lxs alumnes d´alemany de 2n ESO van poder gaudir d´un taller de contes dramatitzats dirigit per la Monika Klose, narradora oral, autora de llibres infantils i professora d’alemany al Goethe Institut de Barcelona durant anys i panys.

Per saber-ne més sobre la Monika i el seu art com a Geschichtenerzählerin, Kinderbuchautorin i Lehrerin für Deutsch als Fremdsprache, us proposem el següent: poseu-vos còmodes i gaudiu en diferit de Die 3 Spinnerinnen (“a duo” amb l´Ignasi Potrony!); acabeu de descobrir que hi ha rere bastidors entrant a la web oficial de l’Associació de Narradores i Narradors (ANIM) i, sobretot sobretot: nos us perdeu les fotos que ens va fer la Laia D. M. de 1r de Batxillerat, mentre “refrescava” amb nosaltres el seu alemany… Gràcies per ser-hi, Laia; per col.laborar-hi i fer possible aquest petit record!