Aprofitant la celebració del Dia Europeu de les Llengües, dimarts 26 de setembre va tenir lloc a la biblioteca del Centre una trobada virtual en alemany, anglès i castellà entre les tres escoles participants en el projecte eTwinning Let´s Open Doors and Go Trilingual.
Entre moltes altres intervencions, lxs alumnes de l´ORG Vöcklabruck (Àustria Alta) ens van parlar de les variants regionals de l’alemany austríac i lxs eTwinners de l´institut Dede Korkut Anadolu Lisesi de Bahçelievler (Istanbul) ens van compartir una presentació sobre Europa en format audiovisual.
Nosaltres -un grup força nombrós format per alumnes de 2n, 3r i 4t d´ESO- vam donar el tret de sortida amb una mostra en viu d´afrodance i, després d’entrevistar lxs nostres interlocutores en anglès i alemany, ens vam acomiadar fins la propera amb un embarbussament en castellà.
![]() |
![]() |




