Inici de curs amb nova normativa: centre lliure de mòbils

El nostre institut ha apostat per convertir-se a partir del curs 2023-2024 en Espai Lliure de Mòbils. Actualment, pràcticament el 100% del nostre alumnat disposa de telèfon mòbil, el qual esdevé per a ells una eina amb la qual juguen, se socialitzen i es comuniquen. Està demostrat que la utilització dels mòbils als centres educatius té un impacte negatiu en els resultats acadèmics i pot ser generador de conflictes.

És per tot això que hem actualitzat la normativa respecte a l’ús del mòbil a l’institut: Es prohibeix l’ús del mòbil (o altres dispositius amb funcions similars com rellotges…) dins del recinte de l’Institut a tot l’alumnat i no es podrà treure’l ni fer-ne ús en tot horari escolar i/o activitats i sortides.