El Numància participa en el programa ReTornA de la UPC

El nostre centre ha participat en el programa ReTornA, una iniciativa impulsada per la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb l’objectiu d’apropar les matemàtiques a l’alumnat de secundària.

Aquest projecte facilita que estudiants universitaris de la Facultat realitzin xerrades o petits tallers de matemàtiques als seus antics instituts, fomentant així la connexió entre la universitat i l’educació secundària, i mostrant aplicacions reals i motivadores d’aquesta disciplina.

En el marc d’aquesta col·laboració, el nostre antic alumne Héctor Tejero va oferir una xerrada al centre el passat divendres 23 de gener, compartint la seva experiència acadèmica i apropant el món de les matemàtiques universitàries al nostre alumnat.

Des del centre volem agrair a l’organització del programa ReTornA la seva confiança i la seva voluntat de col·laboració. Estem convençuts que aquesta activitat  va ser molt enriquidora tant per al nostre alumnat com per al mateix ponent.