El 30 d’abril, vine a donar sang al Numància!

Benvolgudes famílies i comunitat educativa,

Ens plau convidar-vos a un esdeveniment molt especial que estem organitzant amb molta il·lusió. Serà una jornada en la qual tota la comunitat educativa es reunirà per a una causa noble i inspiradora, com és la donació de sang, la qual pot fer una diferència significativa en les vides de moltes persones.

L’esdeveniment serà el dia 30 d’abril, de 16 a 20h, i ocuparà diversos espais del nostre centre, ja que a banda de la mateixa donació també hi haurà altres activitats com una exposició feta per l’alumnat del centre i un torneig de futbol, entre alumnes i famílies, que es farà a les 18h. Encara ens fa falta molta gent voluntària per a aquest equip de familiars, no us penseu i apunteu-vos! En tots dos casos seran equips mixtes.

En cas que vulgueu participar en aquest torneig de futbol, us demanem si us plau que us apunteu en aquest formulari.

La vostra presència i suport són essencials per a fer d’aquesta jornada un èxit. Us animem a reservar aquesta data i a unir-vos a nosaltres en aquesta experiència comunitària el dia 30 d’abril.

Moltes gràcies!! Us esperem!

Cordialment,

L’equip impulsor de la Xarxa de Competències bàsiques de l’Institut Numància.