Beques per a ensenyaments postobligatoris curs 2024-2025Convocatòria obertaEl termini per sol·licitar les beques és del 19 de març a les 9 hores fins al 10 de maig de 2024 a les 15 hores
Has de sol·licitar la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpigues què estudiaràs o, fins i tot, encara que no sàpigues si estudiaràs o no. Posa els estudis que consideris més probables i cap al setembre podràs modificar-los, si cal.
Més informació i sol·licitud |
MOSTRA DE TR AL CITILAB
19/03/19Alumne Erasmus a Finlàndia
15/03/19Com cada any, dos alumnes de segon curs del cicle de electromecànica han estat seleccionats i han obtingut una beca ERASMUS per anar a estudiar a Finlàndia, que els permetrà seguir formant-se. Ells realitzaran la formació teòrico-pràctica a l’escola Riveria a Joensuu i la formació pràctica a l’empresa col·laboradora Autokulma.
RESULTATS DEL PROCÉS DE SELECCIÓ ERASMUS+ 2018- 2019 2ª Crida
13/03/19Selecció d’alumnat de Grau mitjà per a la BECA ERASMUS+ 2ª Crida :
(es publiquen les 4 últimes xifres del DNI o NIE)
CFGM Electromecànica de vehicles
Alumnat seleccionat:
611V AUM4 62.22
086T AUM2 55.96
Alumnat en reserva:
435M AUM2 54.91
402A AUM4 40.45
CFGM Gestió Administrativa
Alumnat seleccionat:
402W ADM2 49.95
813K ADM2 43.25
Alumnat en reserva:
305V ADM2 37.72
025Z ADM2 37.56
CFGM Priempressió Digital
Alumnat seleccionat:
861V AGM3 58.18
424Y AGM1 56.00
Alumnat en reserva:
405M AGM2 48.61
581G AGM2 47.96
473P AGM3 45.69
507Q AGM3 45.37
Per qualsevol dubte podeu escriure’ns al correu: internacional@iesesteveterradas.cat
Segona edició dels Campaments d’Innovació
12/03/19El passat 5 de març, un combinat d’estudiants de primer curs d’Administració i Finances ha sigut protagonista en la segona edició dels Campament d’Innovació celebrat a les dependències de l’Institut Salvador Seguí de Barcelona (@SalvadorSegui) amb el patrocini de l’empresa de reprografia Soficat (@SoficatXerox)
Aquesta activitat que ha sigut organitzada per la Xarxa d’Innovació de la Generalitat de Catalunya també ha comptat amb la presència de l’Institut Poblenou (@INSPoblenou) i l’Institut Provençana (@ProvenCoeduca) . A partir del model de negoci Scope, creat per l’empresari català Jordi Puigdellívol, l’alumnat participant va haver de resoldre un repte vinculat a la modernització del maquinari d’impressió.
El treball en equip va donar els seus fruits i els diferents grups van generar una desena de línies de negoci per situar a Soficat en la Vanguardia de la modernitat del mercat de les impressores. El jurat va quedar ben impressionat per la qualitat i creativitat de les exposicions de cada grup.
Enhorabona a tots: organitzadors, patrocinadors i participants, per fomentar la innovació.
Visitem els horts ecològics de Cal Rosset
11/03/19El passat 5 de febrer els alumnes de 3r d´ESO vam visitar els Horts d´agricultura ecològica de Cal Rosset a Sant Boi de Llobregat. Aquest a visita forma part del Projecte “TECASANA” que portem a terme les matèries d´Educació Física, Socials, Biologia i Castellà i que té l´objectiu de promoure l´alimentació saludable i la presa de consciència a l´hora de consumir aliments.
El pagès Ferran Berenguer de Cal Rosset ens va explicar en què consisteix l´agricultura ecològica i també ens va parlar de les cooperatives de consum ecològic com a alternatives al sistema alimentari convencional.
Dia de la dona
11/03/19L’alumnat de l’Institut ha organitzat una activitat relacionada amb el dia de la dona on volen expressar el seu suport per tal que existeixi una igualtat real entre homes i dones.
Aquesta activitat ha consistit en ajuntar tots els grups, fer un manifest i realitzar una fotografia que visualitzi el suport de tota la comunitat educativa.
PERILL! Salvats per la tecnologia
11/03/19Dijous 28 de febrer els alumnes de 1er de CFGS de Prevenció de Riscos Professionals vam visitar l’exposició “PERILL! Salvats per la tecnologia” que es pot visitar fins al 30 de juny de 2019 al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa.
Aquesta exposició ens mostra com la tecnologia ens ajuda en la prevenció de riscos, accidents i desastres en diferents aspectes com els desastres naturals. Els incendis, el factor humà, els desastres industrials i el transport.
Vam poder gaudir d’experiències en el simulador de terratrèmols, el simulador d’accidents de vehicles i el giroscopi.
Com a ressenya especial, ens vam poder ficar dintre de la reproducció de la càpsula Fènix, la qual es va fer servir pel rescat dels 33 miners xilens que es van quedar atrapats durant 69 dies al 2010 per l’enfonsament de la mina San José , i que prèviament havíem analitzat l’accident a l’assignatura de Gestió de la Prevenció.
FIRA IRTCA COSMOCAIXA 2019
08/03/19Els alumnes de 4t d’ESO de la matèria de tecnologia, han participat aquest curs en el programa ofert pel Departament d’Ensenyament “Impulsem la robòtica”. Això ha suposat introduir en la matèria la realització de 29 projectes guiats, amb l’objectiu de poder realitzar projectes propis de Centre. Enguany els han acompanyat a la Fira alumnes de 3r d’ESO.
L’experiència ha estat gratificant i estimulant per anar seguint en el camí d’implantar la robòtica a tota l’ESO.
L’alumnat de 1r d’ESO va al CaixaForum a fer el taller “Comunica’t”
08/03/19Al llarg del mes de gener, i organitzat des del departament de Català, tots els grups de 1r d’ESO han anat al CaixaForum a participar en el taller “Comunica’t”. A través de les activitats proposades per les talleristes, l’alumnat ha millorat l’expressió corporal ha adquirit més habilitats comunicatives en català.
A més de participar en el taller, l’alumnat de 1r d’ESO va poder gaudir de les vistes que hi ha des del terrat de l’edifici modernista Casa Ramona i compartir el matí amb companys i professorat fora de l’aula.
Primavera castellera a l’Esteve Terradas
07/03/19projecte educatiu per aprofitar les oportunitats pedagògiques i els valors que els castells
ofereixen. Poques activitats apleguen dosis semblants de treball en equip, de cooperació per assolir un objectiu comú i d’esforç col·lectiu. En un castell hi participen persones de diferents edats, complexions físiques, maneres de ser i de pensar… tothom pot trobar-hi el seu lloc i sentir-se part d’una tasca comuna.
Acabades les sessions d’assajos, una festa-actuació convocarà les colles dels tres instituts per tal que puguin compartir i mostrar, en un espai públic i acompanyats per familiars i amigues, el que han après al llarg de l’experiència, en un ambient festiu i obert al barri.
Dilluns 11-18-25 de març +1-8 d’abril
5 sessions d’assaig de la colla de l’institut
Horari previst: de 16 a 18hrs.
Us presentem la revista TECASANA. Bon profit!
06/03/19Els alumnes de 3r de l’ESO han participat aquest 2n trimestre en el projecte interdisciplinari TECASANA i us volen presentar la seva revista
Segueix-nos!