Llengües Extrangeres: Anglès

Benvinguts a la pàgina web del seminari d’anglès de l’Institut Esteve Terradas. L’aprenentatge de les llengües en el centre es realitza d’acord amb les indicacions dels currículums i lleis vigents per afavorir l’aprenentatge de llengües estrangeres de manera significativa, no com a assignatura curricular sinó com a eina per un desenvolupament adaptat a la globalitat del món en que vivim.

A més de l’anglès com a primera llengua estrangera, s’ofereix la possibilitat d’aprendre Francès com a Segona Llengua Estrangera (veure web de Francès) i Alemany com a matèria optativa (veure web d’Alemany).

El professorat de llengües estrangeres posa èmfasi en les noves tecnologies , en diversos mètode d’aprenentatge individual i cooperatiu per fomentar les habilitats comunicatives dels nostres alumnes. Com a metodologia didàctica, seguim el Mètode 1×1 a l’ESO i, en aquest nivell educatiu i a altres, fem servir la plataforma Google Classroom entre altres.  Alguns dels recursos materials i didàctics que oferim són:

• Laboratori d’idiomes
  • Pissarres digitals a totes les aules de l’ESO i de Batxillerat
  • Grups desdoblats a l’ESO i a Batxillerat per afavorir la interacció oral
  • Auxiliars de conversa nadius assignats pel MECD i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya (segons el curs escolar)
  • Participació en projectes per motivar els nostres alumnes, millorar els seus resultats i facilitar-los l’obtenció d’un certificat oficial. Alguns dels projectes en què participem són:
    • Preparació per als certificats de nivell B1 i de nivell B2 d’alumnat de secundària a l’EOI de Cornellà de Llobregat.
    • Sharing to Learn (“Compartir per Aprendre”). Alumnes de secundària del centre han col.laborat com a Language Assistants (“Assistents Lingüístics”) en escoles de primària de Cornellà.
    • Programes d’intercanvi ERASMUS (segons el curs escolar).