Escola – Empresa

Des de l’Institut Esteve Terradas i Illa es pretén que la formació del seu alumnat estigui vinculada al món empresarial.
Aquesta vinculació es concreta a través de:

• L’FCT (Formació en el Centre de Treball) consolidades al llarg dels anys i com a activitat inclosa en el Pla d’Estudis de cada Cicle Formatiu.
  • FP DUAL, el centre ofereix la modalitat de formació professional Dual, en la qual l’estudiant esdevé aprenent i combina la formació en el centre educatiu amb l’activitat productiva.
  • El nostre institut ofereix el servei d’Assessorament i Reconeixement, que consisteix en el reconeixement dels aprenentatges assolits mitjançant l’experiència laboral o en activitats socials, s’adreça a persones amb experiència laboral que vulguin un reconeixement acadèmic.
  • La carta de Serveis a les Empreses. A part de les pràctiques en modalitat FCT i DUAL també oferim:
    • La Borsa de Treball per promoure la inserció de l’alumnat i facilitar a les empreses de l’entorn la possibilitat d’accedir a personal qualificat.
    • Lloguer d’espais per formació.
    • Servei d’innovació i transferència del coneixement.
    • Servei d’emprenedoria.
    • Servei de relacions internacionals.
Contacte:
Enllaços BID
Borsa de Treball

accés a la borsa de treball del centre