Educació Secundària Obligatòria (ESO)

Matrícula ESO curs 2021

Malgrat que s’havia informat que la matrícula es faria de manera presencial, degut a les últimes notícies sobre rebrots de contagis de la Covid-19 i per tal de garantir la seguretat del personal que treballa al centre i de les persones que poden accedir-hi, recomanem que preferiblement, les famílies lliureu la documentació de la matrícula al següent correu electrònic, eso.matricula@iesesteveterradas.cat

La matrícula de l’alumnat d’ESO pel curs 2020-2021 es realitzarà del  13 al 17 de juliol.

Les famílies haureu de demanar cita prèvia per telèfon o mitjançant l’eina que s’habilitarà a l’efecte i que s’informarà amb la documentació que se us facilitarà per fer la matrícula.

Una vegada publicada la llista d’admesos (7 de juliol), l’alumnat admès, rebrà un correu electrònic amb la documentació i instruccions per fer la matrícula, al correu que vau facilitar a la vostra sol·licitud de preinscripció.

Indicacions per fer la preinscripció

La premissa general ha de ser reduir al màxim els tràmits presencials, substituint-los per actuacions telemàtiques i, quan això no sigui possible s’han de tenir en compte les següents indicacions:

• Per accedir al centre primer s’ha de concertar cita prèvia.
  • Podeu demanar cita prèvia per Internet o  al telèfon 643128798 del 19 al 22 de maig (de 9 a 11 h), ambdòs inclusiu.
  • L’horari d’atenció presencial és de dilluns a divendres de 9:00 a 13:30 hores.
  • Ha de venir el menor nombre possible de persones a fer gestions (preferible, 1 sola persona).
  • S’ha de portar original i fotocòpia de la documentació que s’aporta i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa i cal portar el seu propi bolígraf.
  • És obligatori portar mascareta per fer el tràmit i es recomana utilitzar guants.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.
  • Si només s’ha de presentar documentació (no sol·licituds de preinscipció), s’enviarà, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la següent bústia electrònica: preinscripcio@iesesteveterradas.cat  o bé a8016781@xtec.cat

Calendari 2020-2021

Preinscripció

• Difusió de l’oferta inicial: 8 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
  • Presentació de documentació (NO SOL·LICITUDS): fins al 25 de maig de 2020 (per correu electrònic)
  • Publicació de les llistes amb barem provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Publicació de les llistes amb barem definitiu un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Publicació llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Difusió de l’oferta final: 6 de juliol de 2020
  • Publicació llista d’alumnat admès i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Període de matrícula d’ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

Documentació

Més informació a la web del Departament d’Educació