Història

centre_01 Estem situats al centre de Cornellà de Llobregat (Baix LLobregat), molt aprop de Barcelona i ben comunicat amb metro, Renfe, autobusos i Ferrocarrils de la Generalitat.

Vàrem començar la nostra tasca educativa al 1976 i des de llavors hem fet un esforç per a millorar contínuament la qualitat de les diferents vessants que intervenen en els processos d’aprenentatge.

El fet de tenir més de 300 empreses col.laboradores, que cada curs es signin aproximadament 500 convenis de pràctiques, així com les relacions que mantenim amb empresaris, mares i pares d’alumnes i ex-alumnes; ens autoritzen a fer una valoració positiva del treball fet fins ara.

Estem certificats en la ISO-9001 des de l’any 2008 i en la ISO-45001 de riscos laborals des de l’any 2021.

Actualment impartim ESO, Batxillerat, Programació de Formació i Inserció i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.

Participem a les xarxes de Qualitat i millora contínua, FP DUAL, InnovaFP, Emprenedoria FP, Orientació FP i Mobilitat.