Llibres i material didàctic

ESO

Les llicències digitals que necessita l’alumnat s’han d’adquirir a través d’IDDINK, no es poden comprar de manera individual a les editorials. Les sortides del curs es paguen també a través d’IDDINK.

El codi del nostre centre és 715ET3. ​

A les instruccions trobareu l’explicació de com fer la comanda. Per qualsevol dubte amb la compra de les llicències, adreceu-vos a: info@iddink.cat

Els llibres de lectura es poden adquirir a través d’IDDINK, però no és imprescindible. Podeu agafar els llibres a la biblioteca, us els poden prestar o podeu comprar-los en llibreries de segona mà (ex: ReReadLlibre Solidari).

BATXILLERAT

Els llibres els podeu adquirir a través d’IDDINK, comprar-los a qualsevol llibreria o reutilitzar llibres d’alumnes de cursos anteriors.

(clicar per accedir a la web)

FORMACIÓ PROFESSIONAL